Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Kottis - 29 mars 2010 17:58

och det kändes som jag hade stigit upp en timme för tidigt...vilket jag i och för sig hade gjort..i förhållande till vad jag behövde hinna med på morgonen...

Men...då hade jag inte räknat med Telia som placerade mig på 84 plats i sin turordning med en väntetid på ca 44 min.

Ett negativt personligt drag hos mig som jag har svårt att handskas med är: att vara beroende av andra människor när det gäller saker som jag är beroende av och som på så sätt hamnar utanför min kontroll...I detta fall bredbandstelefoni...efter kontakt och förklaring lovar telia-killen att ringa upp inom en timme...

Plötsligt står en kille från El-tel i dörren...i samma stund ringer telia-killen...min reflexreaktion är att överlämna mobilen till el-telkillen...säga varsågoda...fixa detta...

Efter ett par timmar....har de faktiskt lyckats...på onsdag har jag nog fått en fast telefon.....efter 6 mån...felanmälningar..köande..vanmakt...

Satte kakel i fredags...dags för fogning idag....ganska små mörkgrå keramikplattor...ljusgrå fogar...Snyggt..

Avslutar dagen med att äta hos "sommargrannarna" som är på Påsk-besök........

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Gotlands-Tant som lägger ett ständigt pågående livspuzzel.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards